زمان ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت 96 97
نوشته شده توسط : elaheh

 زمان ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت 96 97

 

 

 

 

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 96 97

آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت هر ساله جهت گزینش ورود دانشجویان به مقطع کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی و توسط وزارت بهداشت برگزار می شود . ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 96 به دلیل تفاوت های زیادی که در ضوابط و شرایط با ثبت نام ارشد وزارت علوم دارد همواره مورد ابهام بسیاری از داوطلبان قرار می گیرد که در این مقاله از سایت  قصد داریم به قسمت مهمی از سوالات شما پاسخ دهیم. نکته مهم ادغام ثبت نام ارشد آزاد 96 با ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 96 در رشته های گروه پزشکی است . به این معنی که امسال دانشگاه آزاد در رشته های گروه پزشکی خود مانند پرستاری یا علوم تغذیه آزمون جداگانه ای برگزار نمی کند . در ادامه این مقاله با زمان و نحوه ثبت نام ، شرایط اختصاصی ثبت نام ،جزئیات ادغام کارشناسی ارشد آزاد و سراسری ، زمان برگزاری آزمون ، انتخاب رشته و زمان اعلام نتایج آشنا خواهید شد. همچنین می توانید کلیه سوالات خود در زمینه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 96 را در قسمت سوالات از ما بپرسید .

 

 

 

 

 

ثبت نام -مجدد- ارشد -وزارت -بهداشت- 96 97

 

 

 

جدول زمان بندی برگزاری آزمون و اعلام نتایج کنکور ارشد وزارت بهداشت 96

طبق اطلاعیه رسمی کنکور ارشد وزارت بهداشت 96 در روز های 22 و 23 تیرماه 96 برگزار می شود . کارت ورود به جلسه از 18 الی 23 تیرماه از طریق سایت سنجش پزشکی در دسترس عموم است . همچنین یک مهلت ویرایش اطلاعات از تاریخ 26 الی 28 فروردین قرار داده شده که متقاضیان آزمون می توانند در تاریخ مذکور وارد سایت شده و اقدام به ویرایش اطلاعات خود کنند . کلید اولیه سوالات در 28 تیر منتشر شده و نتایج اولیه در در 11 مرداد ماه 96 اعلام می شود . زمان انتخاب رشته از 11 مرداد آغاز شده و تا 14 مرداد ادامه دارد . این مهلت قابل تمدید است . در نهایت 15 شهریور نتایج نهایی انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت 96 اعلام می شود.

 

 

 

"سامانه صدای مشاور تحصیلی"

 

برای تماس با ما تنها با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611   تماس بگیرید.

 

تماس از 8 صبح تا 12 شب

 

حتی ایام تعطیل

 

 

 

 

 

 

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96

 

تاریخ و زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

 

داوطلبان کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی باید کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت96  را فقط بصورت اینترنتی با وارد نمودن کد رهگیری و یا کد ملی دریافت و درجلسه آزمون همراه خود داشته باشند.

 

داوطلبین باید توجه داشته باشند کارت ورود به جلسه فقط بصورت اینترنتی از تاریخ 22 خرداد ماه لغایت 28 خرداد ماه سال جاری قابل دریافت و پرینت است .

 

داوطلبان باید نسبت به انتخاب محل تحصیل خود براساس جدول ظرفیت پذیرش به منظور ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد اقدام کنند و مهلت انتخاب محل تحصیل از تاریخ 22 خرداد تا 28 خردادماه سال جاری است .

 

 

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

 

کارت ورود به جلسه محل و  زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت از امروز تا زمان برگزاری کنکور در اردیبهشت و خرداد توسط سایت در دسترس خواهد بود

 

متقاضیان می توانند به وسیله کدر رهگیری خود در زمان  ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت به آنها ارائه شده است کارت ورود به آزمون خود را دریافت نمایند.

 

 

 

 

لینک های مرتبط:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جهت کسب اطلاع بیشتر در خصوص ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت 96 97 با شماره 9099071611 تماس حاصل نمایید.

 

 





:: برچسب‌ها: وزارت بهداشت 96 97, ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت 96 97, زمان ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت 96 97, تاریخ ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت 96 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: